Regulamin

Regulamin rezerwacji i zakwaterowania w lokalach

Przyjazny Najem "Friendly Apartments"

obowiązujący od dnia 2 stycznia 2024 r.

 

Regulamin określa prawa i obowiązki Usługobiorcy ("Klient") oraz Usługodawcy – Przyjazny Najem sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Wielka 18/15, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS 0000664959, REGON: [tu wpisz REGON], NIP: 7822686286, kapitał zakładowy: 10 000 zł, adres e-mail: info@friendlyapartments.pl (zwany dalej: "Friendly Apartments"), w zakresie rezerwacji, realizowania usługi zakwaterowania lub najmu w lokalach oferowanych, a także zasad płatności, zwrotów, reklamacji oraz odpowiedzialności stron.

Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu, z treścią którego Klient ma możliwość zapoznania się pod adresem elektronicznym www.friendlyapartments.pl/regulamin.

 

Ilekroć w treści Regulaminu mowa jest o:

Klient – osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu kodeksu cywilnego, osoba prawna lub jednostka organizacyjna będąca stroną umowy o zakwaterowanie w lokalu oferowanym przez Friendly Apartments.

Friendly Apartments – Przyjazny Najem sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wielka 18/15, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod nr KRS 0000664959.

Serwis Internetowy – strona internetowa www.friendlyapartments.pl, której właścicielem jest Friendly Apartments, zawierająca platformę rezerwacyjną.

Umowa – wzajemne prawa i obowiązki stron wynikające z umowy o zakwaterowanie.

Usługa – usługa zakwaterowania realizowana przez Friendly Apartments.

Całkowita Cena Usługi – kwota wskazana podczas procesu rezerwacji, obejmująca należności wynikające z Umowy.

Siła Wyższa – zjawisko zewnętrzne, nieprzewidywalne, np. klęski żywiołowe, wojna.

Osoby Niepełnoletnie – osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, a nie ukończyła 18 lat.

 

§ 1 Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin określa warunki rezerwacji i zakwaterowania w lokalach oferowanych przez Friendly Apartments, zasady płatności, politykę zwrotów, reklamacji i odpowiedzialności stron.
  2. Prawidłowe korzystanie z Serwisu Internetowego wymaga sprzętu komputerowego z dostępem do Internetu, zainstalowaną przeglądarką internetową oraz aktywnym kontem poczty elektronicznej.
  3. Adresem do korespondencji Friendly Apartments jest ul. Wielka 18/15, 61-775 Poznań, a adresem poczty elektronicznej jest info@friendlyapartments.pl.
 

§ 2 Przedmiot Umowy

  1. Przedmiotem Umowy jest usługa zakwaterowania świadczona przez Friendly Apartments na rzecz Klienta w lokalach wynajmowanych za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub innych portali rezerwacyjnych.
  2. Friendly Apartments zobowiązuje się do udostępnienia Klientowi lokalu zgodnego z opisem w Serwisie Internetowym lub na portalu rezerwacyjnym, w terminach określonych w rezerwacji, a Klient zobowiązuje się do zapłaty pełnej ceny za usługę zakwaterowania.
  3. Usługa zakwaterowania obejmuje jedynie pobyt w lokalu. Korzystanie z części wspólnych budynku, telewizji kablowej, Internetu itp. jest usługą dodatkową i jej brak nie może być przedmiotem roszczeń Klienta.
  4. Rezerwacja nie obejmuje: wyżywienia, sprzątania dodatkowego, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników, pobytu zwierzęcia oraz kosztów parkingu w garażu lub miejscu postojowym, wypożyczenia łóżeczka dziecięcego oraz opłaty klimatycznej. Chyba, że formularz rezerwacyjny stanowi inaczej.
  5. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz zawarciem Umowy z Friendly Apartments.
 

§ 3 Rezerwacja i Zasady Płatności

  1. Klient dokonuje rezerwacji przez Serwis Internetowy, portal rezerwacyjny, telefonicznie pod numerem +48 798336644 lub mailowo na adres info@friendlyapartments.pl.
  2. Klient wybiera lokal i wskazuje daty pobytu, a po potwierdzeniu przez Friendly Apartments wpłaca przedpłatę wynoszącą 100% pełnej ceny usługi w ciągu 2 dni od otrzymania potwierdzenia rezerwacji. Przedpłata może zostać dokonana przelewem, kartą kredytową, za pomocą PayU lub inną dostępną metodą płatności.
  3. Potwierdzenie rezerwacji następuje poprzez doręczenie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta podczas procesu rezerwacji wiadomości z informacją o potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji, podsumowaniu oferty, określeniu Całkowitej Ceny Usługi, akceptacji postanowień Regulaminu oraz dacie rezerwacji.
  4. Klient zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości, o której mowa w ust. 3 powyżej, ale nie później niż w dniu rozpoczęcia Usługi, do zapłaty kwoty przedpłaty na poczet Całkowitej Ceny Usługi poprzez obciążenie karty kredytowej Klienta, za pomocą PayU lub przelewem na rachunek. Potwierdzenie przelewu powinno być przesłane drogą elektroniczną na adres info@friendlyapartments.pl. Wpłata opłaty rezerwacyjnej jest dokonana w dniu uznania rachunku bankowego Friendly Apartments.
  5. Brak wpłaty, o której mowa w ust. 4 powyżej, kreuje po stronie Friendly Apartments uprawnienie do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu do spełnienia świadczenia. O skorzystaniu z tego uprawnienia Friendly Apartments informuje Klienta w terminie do dnia rozpoczęcia pobytu od upływu terminu na wpłatę przedpłaty.
  6. W sytuacji, kiedy Klient zapłacił przelewem Friendly Apartments bezpośrednio przed rozpoczęciem pobytu, to na żądanie Friendly Apartments, jest zobowiązany do przedstawienia w formie pliku PDF potwierdzenia przelewu na rzecz Friendly Apartments.
  7. Brak wpłaty, o której mowa w ust. 6 powyżej, kreuje po stronie Friendly Apartments uprawnienie do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu do spełnienia świadczenia oraz bez konieczności zwrotu przedpłaty.
  8. Dokonanie wpłaty następuje w dniu uznania rachunku bankowego Friendly Apartments.
  9. Klient zobowiązany jest do przekazania informacji niezbędnych do procesu rezerwacji (w szczególności imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego, adresu poczty elektronicznej), jednocześnie oświadczając o ich prawdziwości.
  10. Standardowym dowodem zakupu Usługi jest paragon. W przypadku, gdy Klient potrzebuje faktury za pobyt, zobowiązany jest do przekazania tej informacji oraz danych do jej wystawienia w korespondencji dotyczącej rezerwacji. Musi to nastąpić najpóźniej w dniu zameldowania. W przypadku, gdy Klient nie przekaże danych do faktury przed zameldowaniem, zostanie wystawiony paragon. Po wystawieniu paragonu nie ma możliwości zmiany na fakturę VAT.
  11. PayU jest odrębnym od Friendly Apartments podmiotem świadczącym usługę ponoszącym pełną odpowiedzialność za jej prawidłową realizację na zasadach wynikających z w/w regulaminów. Friendly Apartments nie ponosi żadnej odpowiedzialności za poprawność działania w/w podmiotu oraz za warunki, na jakich dochodzi do przewalutowania wpłat dokonywanych przez Klienta w walucie obcej. Wszelkie roszczenia lub reklamacje dotyczące w/w Klient może zgłaszać wyłącznie bezpośrednio wobec PayU na warunkach wynikających z w/w regulaminów tego podmiotu.
  12. Rezerwacji można dokonać z wyprzedzeniem do maksymalnie 4 miesięcy przed planowanym pobytem, o ile dostępność lokalu na wybrany termin jest zapewniona.
 

§ 4 Warunki Pobytu

  1. Pobyt w lokalu jest uzależniony od wynajmowanego przez Państwa apartamentu, konkretne godziny zameldowania i wymeldowania są udostępnione w ofercie danego lokalu dostępnej w Serwisie Internetowym.
  2. Opuszczenie lokalu po godzinie 11.00 ostatniego dnia pobytu możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Friendly Apartments i może się wiązać z naliczeniem dodatkowej opłaty. Jednakże opuszczenie lokalu w każdym przypadku musi nastąpić najpóźniej do godziny 15.00 ostatniego dnia pobytu. Opuszczenie lokalu po godzinie 15:00 będzie wiązało się z opłatą dodatkową w wysokości ceny za ostatnią dobę pobytu, ale nie mniej niż 300 zł.
  3. W razie opuszczenia lokalu po godzinie 11.00 ostatniego dnia pobytu bez wcześniejszego uzyskania zgody Friendly Apartments, Friendly Apartments nałoży na Klienta opłatę dodatkową w wysokości ceny za ostatnią dobę pobytu, ale nie mniej niż 300 zł.
  4. W dniu rozpoczęcia pobytu następuje wydanie lokalu o godzinie wcześniej ustalonej z Klientem przez Friendly Apartments, jednak nie wcześniej niż o godzinie 16.00. Klientowi zostają wydane klucze do lokalu przez pracownika Friendly Apartments lub poprzez przesłanie drogą elektroniczną kodu dostępu do miejsca przechowywania kluczy lub do zamka elektronicznego. Friendly Apartments nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za ewentualne opóźnienia w wydaniu lokalu spowodowane brakiem zawiadomienia o godzinie przyjazdu przez Klienta.
  5. Wydanie lokalu może nastąpić jedynie osobie wskazanej w procesie rezerwacyjnym lub osobie przez nią pisemnie upoważnionej. Osoba, która otrzymała kody dostępu do miejsca przechowywania kluczy lub do zamka elektronicznego zobowiązuje się nie udostępniać tych informacji osobom trzecim. W przypadku udostępnienia kodów dostępu osoba wskazana w procesie rezerwacyjnym ponosi pełną odpowiedzialność za lokal wynikającą z Regulaminu oraz może zostać obciążona opłatą dodatkową w wysokości 1000 zł.
  6. Zameldowanie Klienta przez pracownika Friendly Apartments w godzinach 17.00 – 8.00 jest usługą dodatkową i jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu i wyrażeniu zgody przez Friendly Apartments. Friendly Apartments nałoży na Klienta w takim przypadku opłatę dodatkową w wysokości 150 zł.
  7. W dniu zameldowania i przekazania kluczy do lokalu Friendly Apartments jest uprawniony do zażądania od Klienta okazania jego dowodu osobistego lub paszportu w celu potwierdzenia i spisania danych osobowych Klienta.
  8. Klient zobowiązany jest korzystać z lokalu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu i zasadami współżycia społecznego, w szczególności w sposób niezakłócający spokoju osób trzecich, w tym osób przebywających w sąsiednich lokalach.
  9. W lokalach obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 7.00.
  10. W lokalu może przebywać maksymalnie liczba osób odpowiadająca liczbie osób dla której została dokonana rezerwacja. Każdorazowe przebywanie większej liczby osób w lokalu uprawnia Friendly Apartments do obciążenia Klienta opłatą dodatkową w wysokości 1000 zł za każdą osobę powyżej liczby określonej w procesie rezerwacyjnym oraz rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  11. Klient ponosi pełne koszty ewentualnych zniszczeń powstałych w trakcie trwania jego pobytu w lokalu (w tym w jego wyposażeniu) lub częściach wspólnych budynku, w którym lokal się znajduje.
  12. Friendly Apartments przysługuje prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pobranych środków w przypadku, gdy Klient, osoby przebywające w lokalu lub zwierzę naruszają Regulamin, zachowują się w sposób agresywny lub w sposób zakłócający spokój osób trzecich, w tym osób zamieszkałych w sąsiednich lokalach (w szczególności poprzez organizowanie imprez lub innych zgromadzeń i spotkań naruszających dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego w lokalu). W przypadku konieczności interwencji Policji, Straży Miejskiej, ochrony danego obiektu lub pracownika Friendly Apartments, Friendly Apartments nałoży na Klienta opłatę dodatkową w wysokości 1000 zł za każde naruszenie, co nie ogranicza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  13. W oferowanych przez Friendly Apartments lokalach obowiązuje całkowity zakaz palenia, w szczególności wyrobów tytoniowych, w tym również papierosów elektronicznych, fajek wodnych itp. W razie naruszenia zakazu palenia Friendly Apartments może nałożyć na Klienta opłatę dodatkową w wysokości 500 zł, co nie ogranicza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  14. Klient zobowiązany jest do dbania o lokal z zachowaniem należytej staranności, w szczególności zobowiązany jest do zamykania przy użyciu zamka drzwi wejściowych lokalu w czasie swojej nieobecności, a także do nie wynoszenia rzeczy będących na wyposażeniu lokalu poza jego obszar bez zgody Friendly Apartments. W razie stwierdzenia przez Friendly Apartments braków wyposażenia po pobycie Klienta, Friendly Apartments może obciążyć Klienta kosztem zakupu brakujących elementów wyposażenia.
  15. Wszelkie usterki znajdujące się w lokalu, Klient zobowiązany jest zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu do Friendly Apartments.
  16. Friendly Apartments powinien wydać Klientowi lokal w stanie odpowiednim do realizacji Usługi i utrzymywać go w takim stanie przez czas trwania Umowy. Drobne nakłady połączone ze zwykłym używaniem lokalu obciążają Friendly Apartments.
  17. W oferowanych przez Friendly Apartments lokalach obowiązuje segregacja odpadów (śmieci), zgodnie z wytycznymi lokalnych władz samorządowych. W przypadku stwierdzenia przez Friendly Apartments braku segregacji odpadów lub jej nieprawidłowego wykonania, Friendly Apartments może obciążyć Klienta opłatą dodatkową w wysokości 100 zł.
  18. W przypadku stwierdzenia przez Friendly Apartments naruszenia Regulaminu, zgłoszenia naruszenia otrzymanego od sąsiadów, administracji budynku lub Policji oraz w przypadku braku opłacenia pobytu Friendly Apartments uprawione jest do wejścia do lokalu po wcześniejszej próbie telefonicznego zawiadomienia Klienta o tym zamiarze.
 

§ 5 Rezygnacja z Rezerwacji

  1. Friendly Apartments i Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 3 dni od dnia wystąpienia Siły Wyższej. W takim przypadku Klientowi przysługuje zwrot wszystkich wpłaconych kwot z wyjątkiem poniesionych przez Friendly Apartments kosztów związanych z przygotowaniem i sprzątaniem lokalu, oraz procesowania płatności i rezerwacji.
  2. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy o świadczenie usług zakwaterowania, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  3. W związku z powyższym, rezerwacje w naszym obiekcie podlegają wyłącznie zasadom anulacji określonym w niniejszym regulaminie.
  4. Goście mają możliwość anulowania rezerwacji zgodnie z przyjętą polityką anulacji, której warunki są określone przy rezerwacji. W przypadku braku możliwości skorzystania z rezerwacji lub chęci jej anulacji po upływie wskazanego terminu, uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.
  5. Dla rezerwacji objętych specjalnymi warunkami anulacji (np. oferty bezzwrotne, last minute), anulacja nie jest możliwa, a wpłacona kwota nie podlega zwrotowi, niezależnie od czasu, jaki pozostał do rozpoczęcia pobytu.
  6. Brak płatności, o których mowa w § 3 Umowy, poczytywana jest za niewykonanie zobowiązania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  7. Zmiana terminu rezerwacji lub zmiana wybranego w procesie rezerwacji lokalu możliwa jest wyłącznie za porozumieniem stron.
  8. Wcześniejszy wyjazd Klienta z lokalu nie uprawnia Klienta do zwrotu opłaty za niewykorzystaną część pobytu.
  9. W przypadku sytuacji, w której Friendly Apartments, z przyczyn od siebie niezależnych, zmuszony jest zmienić istotne warunki umowy przed lub w trakcie pobytu, w szczególności zmienić zarezerwowany lokal, niezwłocznie zawiadamia o tym Klienta, który powinien niezwłocznie poinformować Friendly Apartments, czy: a. akceptuje proponowaną zmianę Umowy albo b. odstępuje od Umowy ze skutkiem na dzień odstąpienia, co wiąże się z niezwłocznym zwrotem na rzecz Klienta wpłaconych należności za niewykorzystany okres. Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia go przez Friendly Apartments o okolicznościach wskazanych w § 5 ust. 6 powyżej.
  10. Friendly Apartments pobiera od Klienta kaucję zwrotną na zabezpieczenie ewentualnych szkód w lokalu oraz opłat dodatkowych wynikających z Regulaminu. Wysokość kaucji zwrotnej uzależniona jest od wybranego lokalu oraz długości pobytu. Informacja o wysokości kaucji zwrotnej podawana jest w ofercie danego pobytu, w trakcie rezerwacji. Kaucja zwrotna pobierana jest w gotówce, przelewem lub w formie obciążenia karty kredytowej Klienta. W przypadku wybrania formy gotówkowej Friendly Apartments wystawia Klientowi pokwitowanie przyjęcia kaucji zwrotnej, a w razie obciążenia karty kredytowej Friendly Apartments wystawia potwierdzenie autoryzacji.
  11. Kaucja, o której mowa w pkt. 10 powyżej, jest Klientowi zwracana w ciągu 7 dni od dnia wymeldowania poprzez odblokowanie obciążenia karty kredytowej, bądź przelewem.
  12. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zasadami rezerwacji, które przewidywały możliwość zwrotu środków, Friendly Apartments zobowiązuje się do dokonania zwrotu na rachunek bankowy Klienta w terminie do 7 dni roboczych od daty potwierdzenia odstąpienia od umowy.
  13. W razie obciążenia Klienta opłatami dodatkowymi wynikającymi z Regulaminu lub stwierdzenia przez Friendly Apartments uszkodzeń w lokalu, których nie odnotowano przy zameldowaniu i niezgłoszonych przez Klienta, Klientowi zostanie potrącona z kaucji kwota w wysokości kosztów naprawy powstałych szkód oraz opłat dodatkowych. W przypadku, gdy kwota kaucji nie wystarczy dla pokrycia szkód i opłat dodatkowych, o których mowa w zdaniu poprzednim, Klient obowiązany jest do pokrycia różnicy pomiędzy wysokością szkody i opłat dodatkowych, a kwotą wpłaconej kaucji. Powyższe nie uniemożliwia Friendly Apartments dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
 

§ 6 Odpowiedzialność

  1. Friendly Apartments odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Klienta bądź Siłą Wyższą.
  2. Klient odpowiedzialny jest za wszelkiego rodzaju szkody powstałe w lokalu, w szczególności w jego wyposażeniu oraz elementach stałych, spowodowane działaniem/zaniechaniem Klienta lub działaniem/zaniechaniem osób, które przebywały w lokalu podczas okresu pobytu Klienta, lub zwierząt, o których informuje Friendly Apartments w ciągu 1 dnia od powstania szkody.
  3. Klient nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek Siły Wyższej.
  4. Friendly Apartments nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przedmioty należące do Klienta pozostawione w lokalu podczas pobytu oraz po dniu wymeldowania. W razie stwierdzenia przez Friendly Apartments pozostawienia przez Klienta przedmiotów w lokalu po wymeldowaniu, Friendly Apartments może (lecz nie jest zobowiązany) przechować te przedmioty przez okres 14 dni od dnia powzięcia informacji o pozostawieniu przedmiotu. Pozostawione przedmioty mogą być wydane Klientowi jedynie osobiście w miejscu wskazanym przez Friendly Apartments.
  5. W razie zagubienia przez Klienta klucza do lokalu, karty dostępowej lub pilota do garażu lub innych przedmiotów służących do otrzymania dostępu do lokalu lub budynku, Klient będzie obciążony kosztem ich wymiany (w razie zgubienia kluczy) kosztem wymiany wkładki do zamka, dorobienia pozostałych zestawów kluczy należących do Friendly Apartments, a także opłatą dodatkową w wysokości 100 zł.
  6. Friendly Apartments nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na mieniu Klienta w garażach, miejscach postojowych oraz częściach wspólnych budynków.
  7. Klient zobowiązuje się stosować się do wszystkich zasad i instrukcji przeciwpożarowych i BHP obowiązujących na terenie obiektu, w którym znajduje się wynajmowany lokal oraz przyjmuje pełną odpowiedzialność za ewentualne skutki ich nieprzestrzegania.
 

§ 7 Reklamacja

  1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Klient powinien zgłosić Friendly Apartments na piśmie lub w formie elektronicznej na adres info@friendlyapartments.pl w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zakończenia pobytu.
  2. Friendly Apartments rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, o czym informuje Klienta w formie elektronicznej na adres wskazany przez Klienta podczas dokonywania rezerwacji.
  3. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Friendly Apartments jest zobowiązany uzasadnić przyczyny odmowy.
  4. W wypadku nie wykonania lub nieprawidłowego wykonania usługi przez Friendly Apartments kwota roszczenia nie może przekraczać łącznej wartości opłaconej usługi. Co do zasady wartość roszczenia jest proporcjonalna w stosunku do niewykonanej usługi. Klient nie ma podstawy do żądania zwrotu kosztów poniesionych dodatkowo w związku z brakiem lub nieprawidłowym wykonaniem usługi.
 

§ 8 Zwierzęta

  1. Friendly Apartments nie wyraża zgody na pobyt zwierząt w lokalach, zastrzeżeniem § 8 ust. 2-5 poniżej.
  2. Klient, który chciałby przebywać w lokalu wraz ze zwierzęciem, jest zobowiązany przed dokonaniem rezerwacji o zwrócenie się do Friendly Apartments o udzielenie indywidualnej zgody na przebywanie zwierząt w lokalu wraz ze wskazaniem konkretnego lokalu i terminu pobytu.
  3. Friendly Apartments niezwłocznie odpowie drogą elektroniczną Klientowi o możliwości pobytu wraz ze zwierzęciem.
  4. Akceptowane są rasy nieagresywne do 5 kg oraz maksymalnie jedno zwierzę.
  5. Jeżeli Friendly Apartments wyrazi zgodę na pobyt w lokalu wraz ze zwierzęciem, obciąży Klienta opłatą dodatkową za pobyt zwierzęcia w lokalu zgodny z aktualna ofertą.
  6. Przebywanie zwierząt w lokalu bez zgody Friendly Apartments uprawnia Friendly Apartments do obciążenia Klienta opłatą dodatkową w wysokości 500 zł.
 

 

§ 9 Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Administratorem danych osobowych Klienta lub przedstawiciela Klienta jest Friendly Apartments, dane osobowe Klienta będą przetwarzane m.in. w celu realizacji Umowy, więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym o celach i prawach, dostępne jest w polityce prywatności www.friendlyapartments.pl/polityka-prywatnosci.
  3. Friendly Apartments nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Klientów związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament/dom, jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od apartamentu/domu dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), Internetu, telewizji, emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
  4. Wszelkie dane osobowe Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych, zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r.
  5. Klient dokonując rezerwacji wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Friendly Apartments.
  6. Wszelkie spory pomiędzy Friendly Apartments a Klientem będą rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa polskiego przez sąd właściwy miejscowo dla miasta Poznania.

 

Polityka Prywatności

1. Administratorem danych osobowych Gości jest Przyjazny Najem sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Wielka 18/15. Dane osobowe Gości przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizacji rezerwacji, a następnie świadczenia i rozliczenia oferowanych usług. Podstawą prawną przetwarzania danych Gości jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

2. Zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL, numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, numer telefonu, adres e-mail.

3. Podczas meldunku Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych potwierdzających jego tożsamość.

4. Za wyraźną zgodą Gościa, jego dane osobowe przetwarzane będą przez Przyjazny Najem sp. z o.o. w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz przesyłania informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej, na podany przez Gościa adres e-mail oraz numer telefonu. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

5. Każda ze zgód jest dobrowolna i może być w każdej chwili odwołana. Wystarczy wysłać taką informację na adres e-mail: info@friendlyapartments.pl. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

6. Dane osobowe Gościa będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy, tj. nie dłużej niż 6 lat po jej zakończeniu. W celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych osobowych, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dane takie jak imię i nazwisko, adres email i numer telefonu przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego, będą przechowywane do czasu, aż Gość zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania.

7. Gość ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

8. Gość ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9. Przekazane Przyjazny Najem sp. z o.o. dane osobowe będą udostępniane wyłącznie osobom upoważnionym przez Przyjazny Najem sp. z o.o. , tj. pracownikom/współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Przyjazny Najem sp. z o.o.

10. Dane Gościa nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, czyli do Państwa Trzecich.

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja